Monday, August 13, 2012

Peperiksaan SPA & UiTM

Mse amik peperiksaan untuk kemasukan ke Jawatan Penolong Akauntan W27 dekat bwh slipsiap diberitahu result pekse akan keluar 28 Julai 2012....Mse jwb pekse tue yakin tue ade...so ALHAMDULILLAH nikmat dari ALLAH...LULUS periksa untuk Kemasukan ke Jawatan Penolong Akauntan W27...time tgk result tue aku kt Hospital Sungai Buloh, aku rse aku tgk dalam 30 ke 31 Julai 2012 kot...xpela dalam sakit2 de jugak berita gembira untuk aku....trus aku tepon Eina..bekas Penolong Akauntan kt tmpt keje aku sekarang..bersyukur yg amat time tue...mse tue aku pk...sakit2 pon de berita gembira...

Mse 2 Ogos aku dibenarkan balik rumah, kebetulan 3 Ogos 2012 keputusan Peperiksaan UiTM lak kuar....mmm...berdebarlakan....so esknyer aku tgk ALHAMDULILLAH Allah bagi nikmat yang melimpah ruah....Pointer yang tinggi dan dapat backup pointer yang terdahulu.....alhamdulillah....

Btolla kata pujangga " kadang2 Allah sembunyikan matahari....Allah turunkan hujan yang lebat beserta kilat..kita menangis mencari dan tertanya-tanya kemana perginya matahari...rupa2nya Allah berikan kita pelangi" cewah...berfalsampah lak aku....akan cuba yang terbaik untuk interview W27 n peperiksaan di UiTM untuk degree aku...doakan kejayaan aku...amin....

No comments: