Monday, November 21, 2011

Kenduri Kahwin.....



Congrate to my pren norazrin & pasangan....enjoy sgt2 jmpe kwn2 sek men dulu....korang memang best la...

Agak lama jgk la xjmpe dorg...paling xduga komen dr mashi..."ko nmpk berisi dr last jmpe dulu tue" cit...nmpk gaya cm kne kuruskan badan jek...wargh...nangis....

Bile tgk mashi n shima maintain cm dulu cm best ek...terpk gak cmne dorg leh jaga bdn cm 2 ek???

Tp xpe la de geng ngn che...hahahaha....smue kate bdn die dh nek..xpe la....mashi nk sedapkan ati aku leh ckp dlu aku underweight skrg dh ok...yola tue...cit....nyampah....xpe la...skrg2nyer aku leh kuruskan bdn bersebab...tp cm xyakin...what going on????mne keyakinan aku dulu????

Semangat2 nk kuruskan badan...positif2.....eh...bkn nk ckp psl kenduri kawen ker???awat la gmbr scale nie yg aku post...hentam je la ek....

Tahniah Ayien...ko pembukak bg geng kite...so tunggu next year giliran sape lak...hahahaha....wait n see k????

No comments: