Sunday, November 20, 2011

2011?????

Bismillahirahmanirrahim....

Dah lama x update blog nie...1st post utk tahun 2011 pdhl thn 2011 dh nk abis dh....so....azam baru nak slalu update this blog..hopefully berjaya...hehehehe....

Tahun 2011 di buka dengan kisah sedih yg agak melukakan hati aku, bkn je luka tp bernanah smpai ke hari ni...what to do???kenangan tetap akn diingat....please la pergi dr mengganggu idup aku...tolong la.....

Tahun 2011 nie jgk bnyk cabaran yg aku rse xmampu nk di tempoh...alhamdulillah allah tetap beri kekuatan utk aku....rase terkilan, terasa, kecewabercantum menjadikan idup aku xde arah tuju...

Tahun 2011 jgk allah bagi rezeki yg aku xduga...alhamdulillah...APC & lulus peperiksaan B.I.T.K dapat jgk memujuk ati yg bernanah akibat kecewa yg teramat...bile rse putus asa & kecewa datang aku ingatkan diri sndiri "ALLAH XKAN DUGA HAMBANYA DENGAN DUGAAN YANG TIDAK MAMPU DI HARUNGI OLEH HAMBANYA"

Azam utk thn 2011 nak mempositifkan diri..insyaallah....kekecewaan jika dilayan xkan membawa kejayaan kepada kehidupan yg mendatang....

No comments: