Friday, July 10, 2009

KerJa GilA....



Nak jadikan cerita, last month 29/06/2009 aku wat keje giler...1st time aku balik umah lebih dr 12 tengah malam...ini semua gara2 g tengok wayang reramai...after tgk wayang leh lak dok lepak g mkn...x di nafikan ar mmg aku lapar...tp mknn die xsedap ma...huhuhu...

Balik umah jer mak aku bising kejap...mak aku ckp "pukul bape bru balik nie????ko tu pompuan bkn lelaki..pe org kata nnti...." di sebabkan mmg salah 2 aku yg wat...aku diam...tp mmg taubat ar aku xnk wat lg...serik....cukup ar sekali....

esk pg lak aku kne warning ngn mak aku....paling lewat balik umah klu keje pn dlm kol 10 mlm jer...xlebih dr tu...wargh!!!!!!!kebebasan aku disekat...bila aku kenang balik sejak si biru muncul dlm idup aku mmg dasyat ar kn...dh leh g memane dgn ditemani oleh si biru....Aku pn xtau nape smpai cmnie skali aku pnya perangai...aku dh xkenal diri aku sendiri...

Smpai ari nie mak aku xtau nape aku balik lewat ari 2...cian mak aku...aku xbgtau je aku xtipu pn mak ayah aku..tp aku tau mak aku msti kecewa ngn aku...sedih bila pk perangai aku nie...huhuhu.....

No comments: