Tuesday, July 21, 2009

HP.....



alkisah....jumaat lepas 17/07/2009 aku ngn kwn2 opis g mkn buah free ar konon2....pastu xdisangka2 hp ku tercicir...huhuhu..nak nangis....bkn nk nangis tp dh nangis pn....dh ar mahal...klu xmhl xde ar smpai nangis.....hp ni hanya tinggal sejarah..time kasih pd yg amik...n terima kasih pd hp yg telah b'khdmt setahun 2 bln nie...aku sayang sgt hp nie...ingt dh xmau beli hp dh..

tp bila keadaan dh cmnie terpaksa gak aku beli hp....
bye2 hp 5610 express music....
ni lak hp yg aku bru beli n lg murah dr dulu....
aku terima ketentutan dan aku dh leh terima kenyataan,
jd hp nie aku beli.....xpe ar...asalkan dpt hubungi kwn2..
.w/pun xsecanggih hp 5610 tp kire ok r...
hp nie pn express music....5320 express music...
ok ar kot....harga die 500 lebih jer...

No comments: