Wednesday, July 23, 2008

Bowling...

sempat ek korang posing....
Kelab 42


me,kak farah n ida
semua serba serbi sempat...

salammm...lama gak aku xtgk blog nie...

ari 2 11 julai ari jumaat..nak di jadikan cerita wat pertama kalint=ya aku bermain bowling...wat malu jer...bnyk sgt yg msk longkang...bak kata abg zey xpe klu msk longkang jgn msk lane sebelah udah ler....

tp aku rse enjoy gak ar..aku rse cm release tension nie gak....tp mmg best...wlaupn aku men suka2...aku smpai umah dlm kul 11 lbh...tgh2 men tetiba aku ternmpk kakak, adik n abg aku yg dok tengok aku main...malunyer....dh ar time 2 bola msk longkang....huhuhu....

tp sekurang2nyer aku dpt pengalaman baru...n first time aku menjejakkan kaki di pusat bowling bertempat di sunway pyramid...bru sekali seumur hidup...rse best sgt...berkumpul ngn ahli2 kelab 42....aku lak 2 yg bg email kt smue berkenaan hal nie...tp ok ar kot...next time klu de rezki aku nk blaja lagi men bowling nie...

No comments: