Thursday, June 12, 2008

KuRsus...

kitorng kata nie skandel vateran...jgn marah eh cc bad n kak yatie..gurau2 jew...

Kak jue n kak e-kin..Hisham n Me...

skandel di iktiraf...hehehe...kak dila n fahmi...


kiri:fahmi,hisham, kak dila n me.....Pelapis muda di bhgn kewangan...


time discussion


First klass....


yg bertudung 2 kak imah n kak ekin...


kiri:fahmi, cc bad, kak yatie n hisham....

Pada 1-4 Jun 2008 opis aku telah adekan kursus B.I.T.K utk sesiapa yang hendak mengambil peperiksaan pada 5/06/2008.... Uish...soalan die susah giler..Aku rse next year "mesti" kne amik balik...Huhuhu....



Sepanjang program 2 mmg best...mula2 kami dpt penceramah lelaki...best tu...kmdn perempuan...yg lelaki td aku lupa ape nama die...tp yg pmpn bangsa cina 2 aku ingt...nama die magerit.. aku rse speeling error ar....heheehhe....



sepanjang kursus mmg aku rse aman giler...best sgt2.....

No comments: