Tuesday, May 20, 2008

KenDuRi....

Ya allah.....This week kt kg de wat majlis berkhatan untuk adik sedAra aku....malas tul....cbe pk... ye ar ade majlis berinai ar n bersanding...klu wat kenduri berkhatan setakat wat doa selamat kire ok ar 2....nie smpai nk bersanding n berinai..belanja lak sampai 10 ribu..melampau tul!!!!!Baik bg aku duit 2...Tau ar saya nk bega duit 2 cmne....mmg satu pembaziran...wat sunat anak sorng jer...2 lum lg de majlis kawen...xtau ar bape bnyk khemah die wat....mayde 10 khemah kot....abih smue sedara yg aku xpernah jmpa di jemput nyer....

Hari kenduri die start 24-25 mei terpaksa ar aku amik cuti 26hb mei nie....
Sempena 26hb mei nie aku nk usapkan selamat hari lahir pada pakcik aku Zaidi bin Katan sempena menyambut hari lahir ke-40 kot...Tul x andak eddy??? takut silap jew...
Pe pn semoga panjang umo n murah rezki n tercapai cita2....

No comments: